Cookie.

På acando.no benytter vi cookies for at din opplevelse skal bli så god som mulig. Du kan lese mer om personvernerklæringen her →

    CRM for Service & Connected Field IOT

    Dagens kunder søker ofte støtte fra flere kanaler, fra chat til telefon, og forventer å bli behandlet med kvalitativ og relevant informasjon på en helhetlig måte. Kundesupport kan være kilden til det kritiske øyeblikket når en kunde slutter å være en kunde, bestemmer seg for å forsette å være en kunde, eller starten på et nytt kundeforhold.

    Kundeservice er en stadig viktigere del av den totale kundeopplevelsen, og vi har sammen med våre kunder implementert flere kundesupportløsninger. Fra chat til telefon, å kunne møte og bistå kunden med relevant informasjon, og et proaktivt overordnet bilde er sentralt i kundeopplevelsen. Gjennom disse prosjektene kan kundesupport via et grensesnitt raskt få tilgang til ordrestatus, gamle støtteproblemer og annen viktig informasjon.

    Connected Field Services

    I en stadig mer digital verden ønsker våre kunder at vi kobler opp produkter og varer med sensorer. Data fra sensorene muliggjør både nye innsikter i bruken, hvor virksomhetene også kan tilby preventivt vedlikehold. Vi har et konsept for å koble opp industrielle og konsument-sensorer via sikre skytjenester slik at vi kan tilby løpende innsikt, prediktive tiltak og nye betalingsformer til deres kunder. I praksis hjelper vi kundene med å vri forretningsmodellene fra salg av enkeltprodukter til tjenester og abonnementsordninger for langsiktige og lønnsomme kundeforhold. Dette øker deres konkurransekraft opp mot globale aktører, samt at kundene deres jevnt over er langt mer tilfredse.

    Ta kontakt med:

    Jørn Ellefsen jorn.ellefsen@acando.no +47 905 61 572