Cookie.

På acando.no benytter vi cookies for at din opplevelse skal bli så god som mulig. Du kan lese mer om personvernerklæringen her →

    CRM for Digital Marketing, Sales & Services

    Skap relevans og engasjement med Digital Kundeinnsikt, Digital Kundereise og Digital Service

    Hvordan møter du kundene dine gjennom en fulldigital dialog? Benytter dere mulighetene med interne og eksterne data til adaptiv kundeinnsikt og digitale kundereiser med ulike personas? Hvordan utnytter du innsikter til å skape nye datadrevne tjenester for å skape relevans og kundeengasjement? Utnytter du mulighetene for sømløs samhandling som del av kundedialogen internt, og eksternt med samarbeidspartnere? I hvilken grad har du utnyttet potensiale i digitale service-prosesser, og ikke minst nye tjenestebaserte forretningsmodeller (xx-as-a-Service?)

    Å ha kunden i fokus har aldri vært mer relevant enn nå, siden antall dialogpunkter med kunden har eksplodert. Fra produktanmeldelser og prissammenligninger til støtte og nye kjøp - individualisert.

    Vårt mål er å gjøre kundene bedre i stand til å håndtere kundeinteraksjon, øke salget og dermed lønnsomhet og bygge kundelojalitet. Med hjelp av Marketing Automation og CRM, sørger vi for at kundene våre er relevante i hver dialog, enten det er en kunde som leser en blogg eller melde seg på for å opprette en supportsak. Med vårt konsept for Digital Service åpner vi samtidig for å vri forretningsmodellen fra produkt og enkeltsalg, over til tjenester og abonnement. Stikkord er automatisering av prosesser (RPA), analytics og maskinlæring. Vi har implementert store CRM, Marketing Automation og Field Service-systemer hos ledende selskaper.

    CRM

    Vi hjelper kunder innen fire områder:

    Vil du vite mer?

    Jørn Ellefsen jorn.ellefsen@acando.no +47 905 61 572