Hopp til innhold Hopp til hoved meny Hopp til Søk


Breadcrumbs:

Frokostmøte: Utnytter du verdien som ligger i dine medlemsdata?

Tordenskioldsgate 8-10, Oslo
Mange medlemsorganisasjoner opplever utfordringer med å tiltrekke seg nye medlemmer. Organisasjonene kan oppfattes som lite relevante, og engasjementet fra medlemmene uteblir. I tillegg eksponeres vi daglig for en enorm menge informasjon, og det å «vinne» oppmerksomhet blir stadig mer utfordrende. Hvor godt kjenner du din målgruppe og dine medlemmer? Utnytter du verdien som ligger i deres data?

Acando inviterer, sammen med Norsk Sykepleieforbund, til frokostmøte 7. september der innsikt og verdi av medlemsdata står i fokus.

Fremtidens medlemsorganisasjon

Sosiale medier og digitale verktøy har skapt nye muligheter når det gjelder å skape engasjement og dialog. Vi har den siste tiden sett flere kampanjer få stor oppmerksomhet og spredt seg viralt i sosiale medier. Økt digitaliseringer fører også til mer data, men hvordan utnytter man verdien som ligger i dataene på best mulig måte? Hvem er dine målgrupper, hva engasjerer dem, og hva skal til for å kapitalisere på engasjementet?

Eirik_Norman_HansenEirik Norman Hansen

Eirik jobber som CEO for det nystartede design- og kommunikasjonsbyrået Itch.design som eies av Acando. Eirik har 20 års erfaring med analyse av trender og kundeopplevelser som bla. markedsdirektør i Creuna og er brennende opptatt av gode brukeropplevelser for alle.

Kom og hør Eirik Norman Hansen fortelle om mulighetene og fallgruvene som ligger i bruk av digitale kanaler, og hva man må tenke på før man åpner for en dialog i digitale kanaler.  

 

Hvordan skape engasjement og relevante brukeropplevelser?

Norsk Sykepleierforbund (NSF) er en av Norges ledende medlemsorganisasjoner med 108.000 medlemmer. Pål Kristen Rønnevik (Administrasjonssjef) vil dele sine tanker om innovativ medlemskommunikasjon. Rønnevik vil presentere teknologier og løsninger for analyse og innsikt som er koblet til CRM og medlemsbasen. Han vil også gi en konkret gjennomgang av NSFs nye løsning for analyse av lønnsstatistikk som utgangspunkt for å gi medlemmene merverdi og øke foreningens slagkraft i sitt politiske arbeid.

Pål Kristen RønnevikPål Kristen Rønnevik

Pål Kristen er en erfaren leder med spesialisering på innovasjon og digitalisering innen medlemsmarkedet. Som direktør for administrasjonsenheten i Norsk Sykepleierforbund (NSF) jobber Pål Kristen med å skape engasjerende og relevante tjenester for ansatte og medlemmer.

 

 

 

«Customer Insight», hvordan øke konverteringen av kunder gjennom analyse og innsikt

Med mer enn 200 konsulenter på CRM og BI/Analytics har Acando et av Nordens ledende fagmiljøer, og medlemsorganisasjoner er vårt spesialområde. Vi oppsummerer beste-praksis og de siste teknologiinnovasjonene med demo’er og eksempler fra vår tekniske lab.

Presentasjonen vil beskrive teknologier som brukes for innsikt opp mot CRM og medlemsbasen, og hvordan dette setter medlemsvirksomhetene i stand til å gjøre medlemskapet mer personlig og engasjerende, samt hvilke økonomiske effekter dette gir for den samlede inntjeningen. Benytt anledningen til å få tips og råd for å komme i gang, og innspill på hvordan bli konkret med innsikten blant deres kunder og medlemmer.

Meld deg på frokostmøte og få innsikt i hvordan medlemsinnsikt kan bli en naturlig del av ditt neste prosjekt!

Hvor & når?

Tid: Torsdag 7. september kl 08:30 – 10:00
Vi serverer frokost fra kl 08:00, så kom gjerne tidlig!
Sted: Acando AS, Tordenskioldsgate 8 – 10, 0166 Oslo
Pris: Gratis

Velkommen!

Hvorfor kundeinnsikt?

Kundeinnsikt bygger på koblingen mellom analyse- og innsiktssystemer opp mot CRM og medlemsløsninger. Målet er å skape mer relevante og engasjerende tjenester for medlemmene der virksomheten øker omsetningen og lønnsomheten gjennom systematisk arbeid mot de mest attraktive medlemsforholdene.

Kontaktperson:

Marianne Røgeberg
Markedsjef Acando AS
Tlf: 902 60 813
e-post: marianne.rogeberg@acando.no


Påmelding

Fyll inn alle feltene nedenfor for å melde deg på





Se andre Seminar/Kurs