Hopp til innhold Hopp til hoved meny Hopp til Søk



Breadcrumbs:

Den digitale arbeidsplassen

Den digitale arbeidsplassen er samlingen av alle digitale verktøy som din organisasjon tilgjengeliggjør slik at alle ansatte kan utføre sine arbeidsoppgaver, samhandle og kommunisere på en effektiv og produktiv måte.

Acando leverer løsninger slik at våre kunder kan konsentrere seg om egen forretningsvirksomhet, øke effektiviteten, samt ha sikker lagring og deling av dokumenter og annet innhold.

Acando leverer personifiserte:

  • Intranett
  • Samhandlingsportaler
  • Prosessløsninger
  • Webløsninger
  • Saksbehandlingsløsninger
  • SaaS-løsninger
  • Mobile løsninger

 

Brukere i en og samme organisasjon har sjelden likt informasjonsbehov, og trenger derfor personliggjøring av deres arbeidsverktøy. Med rollebaserte arbeidsflater kan brukeren få fullstendig oversikt over egne prosjekter, oppgaver, tidsfrister, kalender, arbeidsdokumenter, retningslinjer, saksgang mm.

Acando har stort fokus på fremtidsrettet teknologi og moderne samhandling, herunder sosiale media, universell utforming og fritt design. Acandos løsninger er tilgjengelig fra ulike mobile enheter, slik at brukerne har tilgang til løsningene uansett hvor de befinner seg. Vi benytter Sharepoint og/eller vår egenutviklet standard programvare iKnowBase for å realisere løsningene for våre kunder.

iKnowBase Enterprise CMS

iKnowBase er et komplett innholds- og bildearkiv med publisering, kvalitetssystem, samhandlingsrom og prosesstøtte. iKnowBase inneholder brukervennlig verktøy for å konfigurere nettsider og brukerdialoger. Åpne grensesnitt og integrasjonsmekanismer gjør det enkelt å lage samspill med andre systemer i en tjenesteorientert arkitektur.

Med iKnowBase bygger man enkelt webløsninger for både internt og eksternt bruk. Acandos publiseringsløsning vektlegger konfigurasjon av funksjonalitet fremfor systemutvikling og store utviklingsprosjekter. 

Sharepoint og Office 365

SharePoint 2013 har en effektiv dokumenthåndteringsløsning med svært gode muligheter for å definere informasjonsstruktur og benytte avansert søkefunksjonalitet. Med Office 365 kan de ansatte jobbe på kontoret, hjemmefra eller på mobilen siden Office-porteføljen er tilgjengelig både lokalt og i skyen.

For en effektiv innføring av samhandlingsløsninger basert på Sharepoint 2013, har Acando tatt frem et konfigurerbart konsept som raskt gir deg en god samhandlingsplattform i bedriften. Denne løsningen kaller vi Acando Collaboration Platform - ACP.