Hopp til innhold Hopp til hoved meny Hopp til Søk



Breadcrumbs:

Microsoft Dynamics CRM

Microsoft Dynamics CRM et brukervennlig kundehåndteringssystem som støtter salgs- og markedsføring, serviceforespørsler og rapportgenerering.

Kunden i sentrum

Marked

Effektivisere organisasjonens markedsføring med Microsoft Dynamics CRM. Gi markedsføringsorganisasjonen et fleksibelt segmenteringsverktøy med forenklede markedsføringsfunksjoner, intuitiv responshåndtering og kraftige analyseverktøy for å gjøre markedsføringen mer effektiv.

Salg

Bruk mer tid på salg og mindre på administrasjon med Microsoft Dynamics CRM. Dra nytte av å ha en fullstendig oversikt over hele salgsprosessen, oppfølging av kunder og forretningsmuligheter, effektiv markedsføring og salgsprognoser i sanntid - alt for å øke salget og antall handler.

Service & Support

Skap engasjerende kundeopplevelser som bygger kundelojalitet. Gi dine medarbeiderne et verktøy som forenkler oppgavebehandling, forenkler eskaleringer, som gjør det mulig å dele kunnskap mer effektivt, som effektiviserer kundeadministrasjon, samtidig som kostnadene holdes nede.

Utvidet CRM – XRM

Benytt den innebygde fleksibiliteten og utvidelsesmulighetene i Microsoft Dynamics CRM for å maksimere verdien av alle forretningsrelasjoner. Raskt lag tilpassede forretningsapplikasjoner og bransjeløsninger uten å påvirke funksjonalitet, budsjett eller leveransetider, direkte i Microsoft Dynamics CRM.

Skalerbar og kraftig

Microsoft Dynamics CRM er tilgjengelig i over 25 språk og brukes over hele verden med over 23.000 kunder, fra små selskaper med få brukere, til store selskaper med flere tusen brukere.

Valgfrihet

Velg om du vil bruke systemet som en online-tjeneste direkte fra Microsoft, gjennom valgt driftspartner eller i eget miljø.

Dynamics CRM bygger på tre prinsipper:

Velkjent

En programvare som gir ansatte større innflytelse gjennom naturlig, produktive og intuitive prosesser

Smart

Med sanntidsanalyse og strømlinjeformede forretningsprosesser som gjør det mulig å ta informerte beslutninger og øke effektiviteten

Sammensatt

Se og opprette sammenhenger mellom personer, prosesser og økosystem, for å kunne maksimere verdien av sine kunderelasjoner og systemer.

Acando er en av Skandinavias mest omfattende tilbydere av Dynamics CRM. Våre produkteksperter som er på plass i Oslo, Stockholm, Göteborg og Malmö, styrer daglige implementering, forvaltning og oppgradering av noen av Skandinavias største Dynamics CRM-brukere.

Vår dype produktkunnskap kombineres også med Acandos strategiske tilbud rundt CRM fra vår rådgivningsvirksomhet. Sammen kan vi tilby våre kunder støtte gjennom hele reisen fra konsept, design av kunde og kanalstrategier, implementering av forretningsmessige endringer og systemimplementering til overvåking av at endringsprosessen gir de ønskede effekter.
Vi kan også tilby skreddersydd systemutvikling og integrasjon rundt Dynamics CRM og hele Microsoft-plattformen. Vi er Cloud partner med Microsoft, noe som betyr at vi ligger langt framme i å levere løsninger basert på Dynamics CRM Online og Windows Azure.